Blogger news

αρχική σελίδα » » συνήθισα το σκοτάδι

συνήθισα το σκοτάδι

εποίησε ο δείμος του πολίτη την Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012 | 2:29 μ.μ.

Το δοκίμασα αλλά δε μου πάει.
Δεν είμαι ο τύπος που μπορεί να περιμένει.
Δεν είμαι ο άντρας που κάποτε ρωτούσες
‘έφαγες καλέ μου; Μην πίνεις άλλο, σε παρακαλώ’.
Πέρασα πάνω από ένα χρόνο εξαχρειωμένος στο περιθώριο,
στα άκρα μιας κοινωνίας αγνώστων,
κατρακυλούσα στην πλαγιά του όρους των ανέργων
μα κάθε φορά πάλευα να ξαναμεταφέρω το λίθινο όγκο στην κορφή.
Έπαιξα κι εγώ το δικό μου ρόλο στο συστημικό μας θέατρο,
Ήμουν θαρρώ καλός ηθοποιός, όχι κομπάρσος,
στην περιφερειακή μικρή μας σκηνή
δέχτηκα εύκολα το ρόλο από το θιασάρχη
χωρίς να προσευχηθώ στη μούσα
και τώρα φτάνει η νέμεσις,
έγινα όλα όσα κατηγορούσα.
Σε μια γλάστρα ποτίζω την αισιοδοξία μου με αλκοόλ
και λιβανίζω τον αέρα με καιόμενο καπνό,
αφιονίζω κάθε μου κύτταρο,
πριν προλάβουν να με αποκοιμήσουν οι οθόνες.
Μα δεν μπόρεσα να ταΐσω την ψυχή μου και τρέχω σε εκκλησίες
ξεπουλώ τα υπάρχοντά μου στον πάγκο
σε τιμές λιανικής, τιμές κρίσης με έκπτωση μεγάλη,
συνήθισα το σκοτάδι…
Ακόμα αναζητώ την αυτοεκτίμησή μου
αξίζω πολύ περισσότερα,
θέλω κι άλλα, δε θα μείνω εδώ…
Μερικές φορές με τρομάζει αυτή μου η ηρεμία,
η υποκριτική δύναμη που διαχέεται,
τι μένει άραγε όταν πέφτουν οι μάσκες;
Πώς αντιδρά το κοινό όταν αποκαλυφθεί
η ανθρώπινη διάσταση του υποκριτή;
Αισθάνομαι τάσεις φυγής…

αναζητάς ποίημα;

Σε μια τόσο δύσκολη εποχή, η ποίηση οφείλει να μιλάει για τη ζωή των ανθρώπων και τις δυσκολίες, τα βάσανα της κοινωνίας κι όχι να κρύβεται στη σιωπή της αναγνωσιμότητας.

Το ιστολόγιο τούτο αποτελεί τον εναλλακτικό χώρο των ποιητικών διαδρομών του δείμου του πολίτη. Στόχος είναι εδώ να δημοσιεύονται όλες οι ποιητικές αναζητήσεις, πρωτόλειες, πρόχειρες ή ολοκληρωμένες.

Μέσα από μία διαφορετική, πειραματική γραφή μπορούμε να μιλήσουμε για όσα μας απασχολούν.

γίνετε μέλη του ιστότοπου

αρχείο